вівторок, 28 листопада 2017 р.

Зробити все, щоб запалити вогник цікавості, пробудити інтерес кожного учасника до проблеми диференційованого навчання
 Саме під такою назвою був проведений майстер – клас у Підлісецькому ЗЗСО І-ІІ ступенів 23 листопада 2017 року під керівництвом Пемпуся І.В.,  учасниками якого були вчителі математики  Мостиської ОТГ.
   Тема : Диференційований підхід до навчання на уроках  математики : проблеми , пошуки , рішення.

  Мета :
презентувати досвід роботи вчителя математики  вищої категорії Маскаль Г.М. з даної проблеми; сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагнення до самостійної діяльності.
План проведення майстер – класу  :
1.     Тренінгова сходинка, де були використані інтерактивні вправи;
2.     Інформаційна сходинка;
3.     Теоретична сходинка;
4.     Практична сходинка: презентація досвіду роботи Маскаль Г.М.;
5.     Підсумкова сходинка.
  Вчитель висвітлила суть диференційованого навчання і наголосила, що саме диференційоване навчання – основа врахування індивідуальних особливостей і розумових здібностей  кожного учня.
    Тому старається реалізувати суттєве призначення вчителя – дати кожній дитині знання, що відповідають її розумовому потенціалу, вселити віру у свої сили , свій розум, талант, які зроблять її успішною людиною.









Немає коментарів:

Дописати коментар