Підвищення якості уроку
неможливе без розуміння структури сучасного уроку та вимог до нього.
Позитивними зрушеннями є те, що у рамках нової програми учитель необмежений у
виборі форм та методів роботи на уроці та має свободу вибору (створення)
навчальних програм у межах стандарту освіти.
Так, 10 жовтня 2018 року о 10.00 год. в актовій залі ССЗШ №
52 м .Львова
(вул.Гоголя, 17). Вчителем польської мови Мудрагелею О.Р. був відвіданий семінар з проблеми «Формування предметних
компетентностей на уроках польської мови». Побувавши на семінарі
Мудрагеля О.Р. з впевненість стверджує, що ефективною
формою організації навчання у школі є семінарські заняття, з якими органічно
поєднуються лекції.
Метою семінару було ознайомлення
педагогів з інноваційними формами та методами проведення уроків. Полоністи говорили про сучасну школу, особистість
вчителя та його роль у формуванні дитини. Зустріч
відбулася під гаслом “Школа варта стільки, скільки вартий вчитель” (А. Дістерверг). Педагоги ознайомилися
з ігровими формами та методами, впливом домінування лівого та правого вуха на
сприйняття навчального матеріалу. Використання ігор на уроках польської мови
дає змогу сприймати інформацію без стресу та напруження; вчить співпрацювати в
групі; удосконалює пам’ять, концентрацію, спостережливість; розвиває
креативність; мотивує до навчання; ангажує несміливих дітей. Найважливішою
перевагою ігрових форм є те, що учні неусвідомлено та з задоволенням виконують
значно складніші мовні завдання, ніж при виконанні традиційних вправ. Педагоги
практично застосували здобуті знання, оскільки їм запропонували участь у
навчальних забавах.
Немає коментарів:
Дописати коментар