вівторок, 13 листопада 2018 р.

Педагогічні читання 2018




       Педагогічні читання  - одна з продуктивних форм методичної роботи з підвищення професійної   компетентності педагогів, що дозволяє вивчити та перейняти перспективний педагогічний досвід, обговорити актуальні проблеми освітньої практики, визначити шляхи їх вирішення. Завдання педагогічних читань ми  бачимо в: удосконаленні науково-методичного рівня підготовки педагогів, стимулюванні творчої ініціативи; пошуку та підтримці творчих педагогів, сприянні запровадженню їхніх розробок до освітнього процесу, розповсюдженню перспективного педагогічного досвіду; створенні науково-методичного простору для об'єднання педагогів з метою подальшої співпраці, акумуляції ідей і поєднання можливостей; підвищення ефективності педагогічної праці завдяки обміну професійним досвідом з колегами, підвищення мотивації педагогічної діяльності; розвитку форм партнерства й співпраці педагогів.
      31.10.2018р.  в ОЗ «Мостиський ЗЗСО №2 І-ІІІ ст.»  пройшли  педагогічні читання  на тему : "Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат».
Участь у педагогічних читаннях взяли педагоги опорного закладу, а також педагоги шкіл філій «Підлісецький ЗЗСО І-ІІ ст.-ЗДО» та «Годинівський  ЗЗСО І-ІІ ст. –ЗДО»
 Це дало можливість кожному не лише узагальнити свій власний наявний досвід, але й збагатити його досвідом колег, розробити нові форми його впровадження.
Під час педагогічних читань присутні заслухали доповіді на тему:
1. Компетентнісний підхід в освіті як основа її реформування: суть, проблеми, перспективи
2. Компетентнісний підхід: європейський вимір
3.Компетентнісний підхід до професійного розвитку вчителя
4. Компетентнісний підхід у навчанні математики та інформатики
5. Компетентнісний підхід у навчанні української мови та літератури
6. Компетентнісний підхід у навчанні англійської мови 

          Доповідачі ділилися досвідом роботи із запропонованих тем, використовуючи мультимедійні засоби.
У рамках педагогічних читань були створені оптимальні умови для неформального активного професійного спілкування і це дало можливість педагогам розширити свою педагогічну свідомість, обмінятися досвідом, знайти однодумців.
.



Немає коментарів:

Дописати коментар